close
Five hundred twenty five thousand, six hundred minutes,
How do you measure, measure a year?
In daylights - in sunsets - in midnights - in cups of coffee
In inches - in miles - in laughter - in strife.
In - five hundred twenty five thousand, six hundred minutes,
How do you measure, a year in the life?
How about love? How about love? How about love? How about love?

It's time now to sing out, though the story never ends,
Let's celebrate, remember a year in the life of friends.
Remember the love, remember the love, remember the love, remember the love.

每天都一定會有好事發生的。在這雖然唸書真的很辛苦,趕作業時快瘋掉,但我還是努力抱持著希望,雖然有時還是會擔憂,但我相信每件事一定都是有意義的。

今天我居然做了兩道菜,邀請別人來吃飯,大受好評,哇哈哈哈。不過手燙到了還真是痛...等我回去時,我媽應該認不出這是他女兒了吧。不過看到房間還是一樣亂法,應該會迅速體認他女兒一點都沒變。給弟弟的生日禮物寄到了,雖然被說就用他要的東西當生日禮物太省了,不過我感覺的出來他很高興也很喜歡,真不虧我辛苦到處買,撿箱子回來包裝,挑卡片,抱著一大箱去寄阿。

生命很美好,不管在哪個地方,在台灣或在這都是。希望自己永遠都會對未來抱持希望與熱情,充滿愛,勇敢堅強的過每一天。measure each minute in love.

今天早上才趕出報告,好累。這篇網誌簡直就跟我的報告一樣,不知所云......
arrow
arrow
    全站熱搜

    yihui1202 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()